مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 12:272022-02-16حوادث

خواستگار قلابی در خرم آباد دستگیر شد


جانشین فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری خواستگار قلابی که اقدام به کلاهبردای 11 میلیاردی کرده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ فرهاد ابدال چگنی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه یک نفر با به کارگیری روش های متقلبانه مبلغی را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات مأموران محرز شد، فرد کلاهبردار خود را نظامی معرفی کرده و تحت عنوان خواستگاری و ازدواج و به بهانه های مختلف مبلغ 11 میلیارد ریال از وی کلاهبرداری کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: مأموران موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شده و با هماهنگی قضایی در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ ابدال چگنی اظهار داشت: متهم در تحقیقات پلیس و مواجهه با دلایل و مستندات به کلاهبرداری به ارزش 11 میلیارد ریال معترف و همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شد.

وی عنوان کرد: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس رو به رو خواهد شد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواستگار قلابی در خرم آباد دستگیر شد

خواستگار قلابی در خرم آباد دستگیر شد